Wanneer je een (technische) vraag of probleem hebt, gebruik dan het Helpdesk Systeem. In tegenstelling tot e-mail of een telefoongesprek stelt dit ons in staat om je probleem door te geven aan de geschikte medewerker.

Een ticket aanmaken doe je als volgt:

Aanmelden

2013-05-29_14-34-38.png

Voordat je een ticket kan aanmaken, moet je aangemeld zijn. Dit doe je door op "Aanmelden" te klikken. Gebruik je persoonlijke geburikersnaam en paswoord om je aan te melden.

Helpdesk

2013-05-29 14-36-27

Klik vervolgens in de Menu op "Helpdesk". Je zult nu het ticketsysteem te ziek krijgen

Categorie kiezen & Nieuw Ticket

2013-05-29 14-36-45

Kies de juiste categorie, en klik op "Nieuw Ticket". Het Ticket Scherm word voor je geopend.

Ticket Invullen

2013-05-29 14-37-31

Maak het ticket aan, door het onderwerp in te vullen en een bericht te schrijven in het veld dat daarvoor voorzien is. Klik vervolgens op "Ticket Versturen".

Nota: Je kan ook een bestand toevoegen door op "Attachment" te klikken en een bestand vanop je computer te selecteren.

Wat nu?

Ons Support Team word op de hoogte gebracht van je ticket, en zal je vraag bekijken (en doorgeven aan de juiste persoon). Je ticket word spoedig beantwoord!

Je kan je ticket opvolgen op de website, door onder "Mijn Account" op "Mijn Tickets" te klikken.

 

Inlogformulier

Helpdesk Gebruiken

Stel je vraag aan ons team, of leg je probleem voor. We beantwoorden je vraag zo snel mogelijk via het ticket-systeem. Let op: Je moet je aanmelden om de helpdesk te gebruiken.